Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)
Τι μου προσφέρει η εφαρμογή Φ-Αναζήτηση barcode;

H εφαρμογή παρέχει στα συνδρομητικά μέλη της «φ-αναζήτησης» πρόσβαση στην εξειδικευμένη πληροφόρηση όταν τα μέλη-φαρμακοποιοί πραγματοποιήσουν κάποια σάρωση, μέσω του σαρωτή (Barcode Scanner) ενός φαρμάκου.

 

Έχω πολλούς υπολογιστές στο φαρμακείο, μπορούν όλοι να έχουν την εφαρμογή;

Όλοι οι υπολογιστές στον φαρμακείο σας μπορούν να έχουν την εφαρμογή Barcode, αρκεί να έχετε κάνει εγκατάσταση σε όλους τους υπολογιστές και να έχετε κλειδί για την ενεργοποίηση της εφαρμογής.

Πως λειτουργεί η εφαρμογή;

Κάθε φορά που πραγματοποιείται μια σάρωση φαρμάκου, εμφανίζεται αυτόματα μπαλόνι άμεσης ειδοποίησης, το οποίο σας ενημερώνει ότι βρέθηκαν αποτελέσματα για το συγκεκριμένο φάρμακο, επισημαίνοντας τυχόν σοβαρές αλληλεπιδράσεις με το εικονίδιο βόμβας που εκρήγνυται.

Πως κάνω λήψη της εφαρμογής;

Μέσω της ιστοσελίδας f-anazitisi.gr μπορείτε να κάνετε λήψη της εφαρμογής, πατώντας τον σύνδεσμο στην ειδική σελίδα για την εφαρμογή.

Πόση ώρα χρειάζεται η εγκατάσταση;

Η εγκατάσταση της εφαρμογής μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά, και αυτό εξαρτάται από τα στοιχεία τα οποία μπορεί να λείπουν από τον εκάστοτε υπολογιστή.

Μετά την εγκατάσταση, που μπορώ να βρω την εφαρμογή;

Την εφαρμογή μπορείτε να την βρείτε στην επιφάνεια εργασίας ή και στα εγκατεστημένα προγράμματα του υπολογιστή σας από το μενού «Έναρξη».

Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις του υπολογιστή μου για να μπορώ να χρησιμοποιώ την εφαρμογή;

Οι ελάχιστες απαιτήσεις, τις οποίες πρέπει να έχει ο υπολογιστής σας έτσι ώστε να δουλεύει σωστά η εφαρμογή, είναι:

  • Λειτουργικό σύστημα: Win XP SP2
  • Μνήμη: 128MB
  • Ελεύθερος χώρος στον δίσκο: 60MB

 

Μπορώ να λειτουργώ την εφαρμογή ενώ είμαι στο πρόγραμμα του φαρμακείου ή στην e-συνταγογράφηση;

Και βέβαια μπορείτε. Η εφαρμογή λειτουργεί στο παρασκήνιο του υπολογιστή σας και αυτό σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε πρόγραμμα και να είστε, η εφαρμογή θα σας παρέχει τις πληροφορίες για το εκάστοτε φάρμακο όταν πραγματοποιήσετε μια σάρωση. Επίσης, μπορείτε να ανοίξετε την εφαρμογή οποιαδήποτε στιγμή θέλετε, για να δείτε αποτελέσματα από προηγούμενες σαρώσεις.

Πρέπει να ανοίγω την εφαρμογή κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή;

Η εφαρμογή ξεκινάει αυτόματα με την έναρξη του υπολογιστή σας και αυτό σας γλιτώνει χρόνο από το να ανοίγετε την εφαρμογή καθημερινά.

Πως τερματίζω την εφαρμογή;

Σε περίπτωση που θέλετε να τερματίσετε την εφαρμογή, μπορείτε από το μενού της εφαρμογής να επιλέξετε το «Αρχείο» και έπειτα την «Έξοδο».

Πως ενεργοποιώ την εφαρμογή;

Αφού έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή στον υπολογιστή σας, κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο που έχει εμφανιστεί στην επιφάνεια εργασίας και εισάγετε το κλειδί εφαρμογής. Επίσης μπορείτε να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή από το μενού της, επιλέγοντας τις «Ρυθμίσεις» και έπειτα την «Δήλωση Εφαρμογής».

Που μπορώ να βρω το κλειδί εφαρμογής;

Το κλειδί εφαρμογής μπορείτε να το βρείτε στην καρτέλα διαχείρισης του λογαριασμού σας. Σε περίπτωση προβλήματος, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πως μπορώ να απενεργοποιήσω το κλειδί εφαρμογής;

Για να απενεργοποιήσετε το κλειδί εφαρμογής επιλέξτε από το μενού της εφαρμογής τις «Ρυθμίσεις» και έπειτα την «Απενεργοποίηση κλειδιού εφαρμογής».

Μπορώ να κάνω αναζήτηση χωρίς την χρήση του σαρωτή (barcode scanner);

Μέσω της επιλογής «Αναζήτηση», μπορείτε να αναζητήσετε κάποιο σκεύασμα χωρίς την βοήθεια του σαρωτή (barcode scanner). Πληκτρολογείστε  το barcode του φαρμάκου στο ειδικό πεδίο και στη συνέχεια επιλέξτε  "αναζήτηση".

Πως γίνετε η αναβάθμιση της εφαρμογής;

Η αναβάθμιση της εφαρμογής γίνεται αυτόματα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε κάποια ενέργεια. Αν για κάποιο λόγω επιθυμείτε να ελέγξετε ότι έχετε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής τότε από το μενού επιλέγετε την «Βοήθεια» και έπειτα την «Αναβάθμιση».

Σαρώνω ένα φάρμακο και δεν μου δίνει αποτελέσματα. Τι μπορεί να φταίει;
  • Το φάρμακο το οποίο έχετε σαρώσει μπορεί να μην υπάρχει ή εάν έχετε κάνει αναζήτηση μέσω της επιλογής «Αναζήτηση» ίσως έχετε πληκτρολογήσει λάθος το barcode. Ελέγξτε το barcode του φαρμάκου και προσπαθήστε να επαναλάβετε την σάρωση.
  • Την στιγμή που κάνετε την σάρωση του φαρμάκου μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση σας στο Internet. Ελέγξτε την σύνδεση σας και προσπαθήστε να επαναλάβετε την σάρωση.
  • Κάποιο πρόγραμμα προστασίας (Firewall, Antivirus) το οποίο έχετε στον υπολογιστή σας, μπλοκάρει την εφαρμογή από την λειτουργία της. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να ρυθμίσετε το πρόγραμμα προστασίας να επιτρέπει την λειτουργία της εφαρμογής. Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείτε να κάνετε την ρύθμιση αυτή, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.
Κατά την διάρκεια εγκατάστασης της εφαρμοφής, μου εμφανίζει πρόβλημα. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτό το πρόβλημα συνήθως εμφανίζετε λόγω του ότι λέιπει από τον υπολογιστή σας το Windows Imaging Component(WIC).
Πατήστε εδώ για να το κατεβάσετε και αφού το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας,
εγκαταστήστε από την αρχή την εφαρμοφή Barcode Φ-Αναζήτηση.

Πόσο κοστίζει η εφαρμογή;

Πατήστε εδώ για να δείτε τον τιμοκατάλογο της εφαρμοφής